Adjon és kapjon megbízásokhoz kapcsolódó értékeléseket

Az Értékelés funkciónak köszönhetően a megbízók és a megbízottak a befejezett fuvarokat követően értékelhetik egymást a Smart Logistics Systemben. Ily módon felhasználóként Ön is elősegíti a rendszer átláthatóságát – megbízásról megbízásra. 

Azoknak, akik fuvarmegbízásokat adnak

Előnyök az Ön számára:

  • Nagyobb biztonság: a kommunikációra, az árukezelésre, valamint a pontos be- és kirakodásra adott pozitív értékelések esetén biztos lehet abban, hogy a fuvar jó kezekben van
  • Az első számú választás: pozitív értékeléssel megbízóként Önt fogják előnyben részesíteni a fuvarozók
  • Időmegtakarítás: a rendszer felhasználóinak értékelései alapján hatékonyabban és gyorsabban döntheti el, hogy ki az Ön számára megfelelő üzleti partner

Azoknak, akik fuvarozást végeznek

Előnyök az Ön számára:

  • Nagyobb biztonság: a fizetési határidők betartására, a tisztességes magatartásra és a kommunikációra adott értékelések segítenek az üzleti partner kiválasztásában
  • Tegyen szert versenyelőnyre: a pozitív értékelések hozzáadódnak a cége összesített értékeléséhez, így nő az Ön versenyelőnye is
  • Hatékonyság: a Smart Logistics Systemen belül található értékeléseknek köszönhetően Ön reprezentatív véleményeket talál a potenciális üzleti partnerekről

Így működik:

Értékelje a teljesített fuvarmegbízásokat!

A lerakás dátumát követően az érintett üzleti partnerek üzenetet kapnak arról, hogy kölcsönösen értékelhetik egymást az ismert öt csillaggal. A nyomon követhetőség miatt az értékeléseket a fuvarmegbízások alkalmazáson keresztül kell leadni. A fuvarmegbízásban végezheti el az értékelést, illetve tekintheti meg a sajátját.

en-timocom-ratings-feature-screenshot-1 (1)

en-timocom-ratings-feature-screenshot-2

Különböző kategóriák értékelése

Egy megbízó a következő szempontokat értékelheti: kommunikáció a szerződéses partnerrel, a be- és kirakodás pontossága, valamint az áruk és a dokumentumok kezelése.

Egy megbízott  a kommunikáción kívül a megállapodások tisztességes voltát, valamint a fizetés pontosságát értékelheti.

Összesített és kategorikus értékelések a céges profilban

A céges profilban jelenik meg a cég összesített értékelése, amely az utolsó 12 hónapban a megbízottaktól és a megbízóktól kapott értékelések alapján kerül kiszámításra. Ezenkívül itt lehet megtekinteni az egyes kategóriákra kapott átlag értékeléseket is.

en-timocom-ratings-feature-screenshot-3

Az értékelés funkció előnyei:

Kérdései vannak? Szívesen segítünk:

GYIK

A TIMOCOM értékelés funkciója tranzakciókon alapul, tehát a felhasználók olyan cégektől kaphatnak értékelést amelyekkel együtt dolgozotak. 

A megbízottak és a megbízók kölcsönösen értékelhetik egymást, amennyiben a Smart Logistics Systemben szerepel egy, mindkét fél által elfogadott fuvarmegbízás. Ez biztosítja, hogy a két szerződéses partner ténylegesen lebonyolított közösen egy megbízást. 

Ha Ön megbízottat értékel, a következő kategóriákra adhat értékelést: 

  • Kommunikáció a diszpécserekkel 
  • Pontos be- és kirakodás 
  • Az áru kezelése 
  • A dokumentumok kezelése 

Ha Ön megbízót értékel, a következő kategóriák értékelhetők: 

  • Kommunikáció 
  • Tisztességes szerződéses megállapodások 
  • Kifizetés 

Az összesített értékelésbe mindegyik kategória egyenlően beleszámít. A nem értékelt alkategóriák nem kerülnek bele az értékelésbe. 

Nem, az értékeléshez nem lehet megjegyzést hozzáfűzni. Az alkategóriákba történő felosztás lehetővé teszi a differenciált értékelést, így nincs szükség megjegyzésekre. A TIMOCOMnak nem áll módjában ellenőrizni a megjegyzéseket, azért fennáll annak a veszélye, hogy sértő vagy valótlan állítások kerülnek nyilvánosságra, amelyek a legrosszabb esetben üzleti károkat okozhatnak egy cégnek. 
 

Az értékelés eredményére irányuló manipulációk megakadályozása érdekében biztosítani kell, hogy megbízók és a megbízottak ténylegesen lebonyolítottak közösen egy megbízást. 
 

A cég fuvarmegbízással kapcsolatos értékelésére a kirakodás időpontjától van lehetőség. 

Nem. Csak azok a fuvarmegbízások értékelhetők, amelyek az értékelés funkció végleges bevezetése után kerülnek lezárásra. 

A cég összesített értékelése a kapott értékelések átlagából kerül kiszámításra. 

A megbízotti, illetve a megbízói értékelésbe az elmúlt 12 hónap fuvarmegbízásainak összes értékelése beleszámít. 

A cég összesített értékelése akkor lesz látható, ha már legalább 5 megbízotti és/vagy megbízói értékelést kapott. 

Amint lehetővé válik egy fuvarmegbízás értékelése, értesítést kap a megbízáshoz mentett kapcsolattartó a Smart Logistics System csengő szimbólumánál, illetve egy e-mail is értesíti. Ha nincs megadva kapcsolattartó a megbízáshoz, a cég összes felhasználója értesítést kap a csengő szimbólumon keresztül és egy e-mailben (feltéve, hogy a beállításokban ehhez hozzájárultak). Ezenkívül egyszeri alkalommal emlékeztetőt küldünk a fent említett módokon. 

Az értékelés a megadott időtartam végéig módosítható, amennyiben azt csak mentették, de még nem adták le véglegesen. 

Egyszeri alkalommal lehetőség van módosítást kérni a szerződéses partnertől. Ez közvetlenül a Smart Logistics Systemben, a fuvarmegbízás részletes nézetében (az „Értékelés” részben) küldhető el. Javasoljuk, hogy személyesen vegye fel a kapcsolatot a szerződéses partnerrel, és közvetlenül magyarázza el neki a módosítási kérelem okait. 

Az értékelés annak közzététele után közvetlenül beleszámít a cég összesített értékelésébe, akkor is, ha ezt követően módosítási kérelmet nyújtanak be, vagy ha az még nincs lezárva. Amint módosításra kerül sor, a rendszer újraszámítja a cég összesített értékelését.

A módosítási kérelemre 7 napon belül válaszolni kell.

A TIMOCOM semleges platformként működik, ezért nem tudja módosítani vagy törölni az értékeléseket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a szerződéses partnerrel, és használja a módosítási lehetőséget, amely mindegyik értékeléshez rendelkezésre áll. 

A fuvarmegbízások áttekintésében rászűrhet azokra a megbízásokra, amelyeket még nem értékelt. 

Ezenkívül a kezdőoldalon lévő „Értékelések” menü pontban is megjelennek a még le nem zárt értékelések. Ha ezekre kattint, a rendszer tovább irányítja Önt az értékelendő megbízásokhoz. 

A TIMOCOM értékelés funkciója tranzakciókon alapul. Ez azt jelenti, hogy a cégek csak akkor értékelhetik egymást kölcsönösen, ha ténylegesen, bizonyíthatóan lebonyolítottak egymással egy megbízást (amely megjelent a TIMOCOM fuvarmegbízások között). 

Ez jelentősen megnehezíti az értékelések manipulálását, mivel pl. a versenytársak megfelelő tranzakció nélkül nem adhatnak értékeléseket egymásnak. 

Ha Ön felmondja a cégünkkel fennálló szerződését, cégének értékelése elveszik. A cég értékelését akkor sem tudjuk visszaállítani, ha Ön később ismét az ügyfelünk lesz. 

Kikapcsolt cégek esetében viszont az értékelés megmarad, és a visszakapcsolást követően ismét látható lesz a Smart Logistics System valamennyi ügyfele számára. 

A szerződés szüneteltetése (nem felmondása) esetén az összes értékelés megmarad. A cég összesített értékelésébe azonban csak az elmúlt 12 hónap értékelései számítanak bele, így a szerződéses jogviszony folytatása esetén a régebbi értékeléseket a rendszer nem veszi figyelembe, ennek megfelelően adott esetben a cég összesített értékelése is módosul. 

Fel