Ügyelünk az Ön üzleti partnereire

A logisztika a megfelelő üzleti partnerekkel történő kapcsolatépítésből él. A dokumentumok (pl. EU-engedély, cégnyilvántartás, biztosítási papírok stb.) digitális rendelkezésre bocsátásával a folyamat egyszerűsíthető, nincs szükség e-mailben vagy faxon történő továbbításra. 

Dokumentumok rendelkezésre bocsátása

Mivel a rendszerben több mint 50 000 ellenőrzött vállalat szerepel egész Európából, Ön pontosan azt az üzleti partnert találhatja meg, akire szüksége van. Az új fel- és letöltési funkció segítségével minden gyakran használt céges dokumentumát elérhetővé teheti saját vállalati profiljában, illetve megtekintheti és letöltheti a többi felhasználó dokumentumait. 

Company-profiles-Easily-find-business-partners

en-smart-logistics-system-company-profiles-smart-profile-header

Profil létrehozása

Szerezzen versenyelőnyt egy részletes cégprofillal, és hívja fel potenciális üzleti partnerei figyelmét. A többi felhasználó profilja alapján pontos betekintést nyerhet az európai szállítmányozási és logisztikai környezetbe, így bővítheti üzleti lehetőségeit.

Szolgáltatások kiemelése

Minél több szolgáltatást kínál, annál vonzóbb a potenciális üzleti partnerek számára. Itt a fuvarral kapcsolatos összes információt részletesen felsorolhatja, ezzel teljes körű tájékoztatást adhat szakértelméről. Minden feltöltött fájl biztonságosan kódolva van, így nem történhetnek visszaélések. 

en-smart-logistics-system-company-profiles-services

en-smart-logistics-system-company-profiles-countries

Útviszonylatok megjelenítése

Az Ön rendszeres útviszonylatait az „Országrelációk” alatt adhatja meg, ahol áttekinthetően megjelenítésre kerülnek. A potenciális üzleti partnerek itt tájékozódhatnak az Ön szolgáltatáskínálatáról. Kényelmesen és gyorsan.

Eredményes kapcsolatok születnek más cégekkel

Spedíciós vagy fuvarozó cégként bemutathatja vállalkozását, így az új, vonzó üzleti partnerek megtalálhatják Önt.

Tendert kiíró termelő és kereskedelmi cégként átfogó képet kap az európai szállítmányozási és logisztikai környezetről, és azonnal bővítheti üzleti partnereinek listáját.

testimonials-becan-trans

„A mi cégünk feddhetetlen, és ezt mindenki meg is nézheti. Ezért is töltjük fel a dokumentumainkat. Ez mindenképpen bizalmat sugároz az új üzleti partnerek felé.“ 
-
Bojan Bečan
ügyvezető
Bečan Trans d.o.o.
TIMOCOM ID: 6526 

testimonials-daw-trans-szarowski

„A dokumentumaim feltöltésénél én határozhatom meg, hogy ki férhessen hozzájuk. Így mindig az én kezemben van a döntés.“ 
-
Waldi Szarowski
logisztikai igazgató
Daw-Trans
TIMOCOM ID: 293351 

testimonials-locargo-gyozo

„A dokumentum fel- és letöltési funkciónak köszönhetően az összes általunk feltöltött dokumentum a cégprofilunkban egy központi helyen található meg. Ezáltal mindig láthatjuk az aktuális adatokat.“ 
-
Reisinger Győző
ügyvezető
Locargo Kft.
TIMOCOM ID: 3172 

testimonials-logistika-miller

„A TIMOCOM dokumentumkezelő funkciója időt és munkát takarít meg, mivel rendelkezésre áll minden irat, amelyre üzleti partnereinknek szüksége lehet. Fordítva természetesen ez ugyanígy igaz.“ 
-
Josef Miller
Manager of international transport and forwarding
ESA s.r.o. Logistika
TIMOCOM ID: 99056 

testimonials-v-s-t-sintic

„A gyakran használt dokumentumok egyszeri feltöltésével rengeteg időt spórolok meg.“ 
-
Valentina Šintić
ügyvezetői asszisztens
V.S.T. d.o.o. 
TIMOCOM ID: 2026 

Hasznosítsa a Céges profilok funkciót a Smart Logistics Systemben.

Tesztelje most ingyen

Kérdései vannak? Szívesen segítünk:

Fel