A szolgáltatás előnyei

Gyors
  • Egyszerűen és kényelmesen, online igényelhető
  • Gyors és diplomatikus követeléskezelési megoldás
Biztonságos
  • Hatékony segítségnyújtás a követelés behajtásához
  • 27 nyelven elérhető Európa-szerte
Bizalmon alapuló
  • Hivatalos hatósági engedély 2003 óta
  • Az esetek több mint 82 %-a sikeresen zárul

A Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás az Ön hatékony partnere a követeléskezelésben. Európa-szerte 27 nyelven végezzük közvetítői tevékenységünket. Üzleti partnerei fizetési késedelme esetén bízza magát a Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunkra, hogy a kapcsolat továbbra is fennmaradhasson.

A megbízáskezelés díja 25,00 €. Sikeres behajtás esetén a TIMOCOM sikerdíjat számít fel a megbízónak, amely összeg már tartalmazza a megbízáskezelés díját. Ennek kiszámítása az RGV (ügyvédi díjakra vonatkozó törvény) jogszabályi előírásainak megfelelően történik. Számolja ki néhány lépésben a sikerdíj várható összegét!

Az igénylés folyamata:

  1. Adatok bevitele
  2. Fájl feltöltése
  3. Ellenőrzés és igénylés


GYIK, Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás

Igen, a követeléskezelés szolgáltatással csak a TIMOCOM meglévő ügyfelei élhetnek. Ha még nem kötött velünk szerződést, itt regisztrálhat >>

Nem. Csapatunk az olyan kint lévő követelések esetén is segítséget nyújt, amelyek nem a Marketplace platformján keletkeztek. Küldje el most követeléskezelési megbízását!

2021-ban az esetek több, mint 82%-ában értünk el sikert.

A megbízáskezelés díja 25,00 €. Sikeres behajtás esetén a TIMOCOM sikerdíjat számít fel a megbízónak, amely összeg már tartalmazza a Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás kezelési költségét, mértéke a követelés összegétől függ. A sikerdíj a hatályban lévő német jogszabályokhoz igazodik, melynek összege szolgáltatásunk megrendelése előtt kiszámítható a díjkalkulátorunkban, Itt ki tudja számítani, hogy sikeres behajtás esetén mekkora a sikerdíj összege.

Alapvetően a 2011/7/EU irányelvnek megfelelő, késedelemből eredő károk jogi elvei vannak érvényben, melynek célja a nyitott követelések határidőre történő kifizetése. Az irányelv hatályba lépése óta az Európai Unió tagállamaiban új jogok és kötelezettségek vonatkoznak a fizetési késedelem esetére. Ez a következőket jelenti a hitelező és az adós szempontjából:

a vállalatoknak kiállított számlák az esedékességet követő 30 nappal automatikusan késedelmesnek minősülnek. 60 napnál hosszabb fizetési határidőkre csak kivételes esetekben van lehetőség. Ha mégis fizetési késedelem esete áll fenn, a hitelező a követelés behajtására vonatkozó bizonyos költségeket, valamint késedelmi kamatot kérhet az adóstól.
A behajtásra vonatkozó költségek között szerepelhetnek a fizetési késedelem miatt felmerülő figyelmeztetések miatti költségek, valamint a Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás, az ügyvédi költségek vagy a fizetési mulasztás költségei. Ez eljárásunkban a hitelezők szempontjából azt jelenti, hogy az adóstól kérhetik a Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás költségeinek megfizetését, amennyiben az adós felelős a mulasztásért. Ezt a követeléskezelési megbízáson kérjük feltüntetni. A visszaigényelhető költségekhez sorolható a siker esetén fizetendő díj is. Ez azt jelenti, hogy a hitelező követelheti az adóstól, hogy az az összes követeléssel kapcsolatos költséget, az alapdíjat és a sikerdíjat is megtérítse, ha a követelés késedelmes, és az adósnak tulajdonítható a késés.

Fontos, hogy ezek a szabályozások csak azokra a számlákra vonatkoznak,

  • amelyek szerződéses teljesítésen alapulnak, tehát nem vonatkoznak például a károkra vagy a kettős kifizetésekre,
  • amelyek esetében egyértelműen bizonyítható a fizetési esedékesség lejárta és
  • amelyek esetében az adós cég az Európai Unió területén bejegyzett.

A fizetési felszólítás nem minden országban feltétele a sikerdíj térítésének, követeléskezelési eljárásunk megkezdéséhez azonban szükséges ennek megléte.

Európa-szerte rendelkezünk nemzetközi követeléskezelési osztállyal, szolgáltatásunk a következő nyelveken érhető el:

  • Bolgár (BG)
  • Dán (DA)
  • Német (DE)
  • Angol (EN)
  • Finn (FI)
  • Francia (FR)
  • Görög (EL)
  • Olasz (IT)
  • Horvát (HR)
  • Lett (LV)
  • Litván (LT)
  • Macedón (MK)
  • Holland (NL)
  • Norvég (NO)
  • Lengyel (PL)
  • Portugál (PT)
  • Román (RO)
  • Orosz (RU)
  • Svéd (SV)
  • Szerb (SR)
  • Szlovák (SK)
  • Szlovén (SL)
  • Spanyol (ES)
  • Cseh (CS)
  • Török (TR)
  • Ukrán (UA)
  • Magyar (HU)

 

Igen, követeléskezelési csapatunk nemzetközi porondon, elsősorban Európában dolgozik, az Ön anyanyelvén. Számunkra nem jelent gondot a külföldi követelések kezelése.

Fizetésképtelenség esetén az adós vagyonát általában a fizetésképtelenségi eljárás keretében eljáró bíróság vagy egy külső vagyonkezelő kezeli. Ez a szerv kezeli a követeléseket és gondoskodik a fennmaradó vagyon elosztásáról. Így biztosítható, hogy ne csak az adóshoz közelebb álló hitelezők kerüljenek sorra, hanem lehetőleg az összes hitelezőt azonos módon kezeljék.

Minden országban külön eljárás szabályozza, hogy hogyan jelentheti be a hitelező a követelését. Javasoljuk, hogy azonnal jelentse be a követelést a fizetésképtelenségi eljárást lebonyolító szervnél, hogy Ön hitelezőként bekerüljön az eljárásba, és a fennmaradó összeget ne terheljék még képviselettel kapcsolatos költségek is.

Az a célunk, hogy segítsük a hitelezőt jogos követelésének behajtásában. Ha az adós átmeneti zavarral küzd, megállapodás születhet például részletfizetésről, így a hitelező mindezek ellenére megkaphatja a pénzét. Ezzel egyidejűleg a TIMOCOM az ügyfelei számára biztosítja a Marketplace-en, hogy további adósságok ne keletkezhessenek.

Ha egy felhasználó az okok megjelölése nélkül nem hajlandó fizetni, azzal ellentmond a TIMOCOM minőségi követelményeinek. Ilyen esetben tagsága nem engedélyezett az ellenőrzött ügyfelekből álló hálózatban.
 

Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás

Fel