A biztonsági hálózat áttekintése

Rendszerünk biztonsága és védelme rendkívüli prioritással bír, ezért mind új, mind meglévő ügyfeleinket ellenőrizzük, valamint számos további biztonsági szolgáltatást nyújtunk a Marketplace felhasználóinak.

Mindig biztonságos hozzáférés a TIMOCOM Marketplace-hez

TIMOCOM ügyfélként Ön egyedi bejelentkezési adatokat kap rendszerünkhöz, így fiókja aktiválását követően bármikor kényelmesen és biztonságosan hozzáférhet a Marketplace-hez.

Ugyanezt a biztonsági eljárást alkalmazzuk akkor is, amikor mobilalkalmazáson keresztül használja a Marketplace-t. Egyedi bejelentkezési adataival férhet hozzá a saját TIMOCOM fiókjához, és használhatja a rendszer alkalmazásait. 

Az Ön előnyei: 
  • Egyedi bejelentkezési adatokat kap
  • Kényelmes és biztonságos bejelentkezés 
  • Mobilos hozzáférés a rendszerhez
  • Hozzáférés csak az arra jogosult felhasználóknak 

Egyik nagy erősségünk: a technikai biztonság

A TIMOCOM biztonsági hálózata a legmodernebb IBM és Oracle technológiákba való beruházásokon alapul. Ügyfélként Ön hozzáférhet a TIMOCOM Marketplace-hez, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos munkavégzést.

A TIMOCOM-mal nem érheti kellemetlen meglepetés: két földrajzilag különálló és egymástól független, csúcsbiztonságú adatközpont szolgáltatja a zavartalan működést azért, hogy bármikor dolgozni tudjon. A Marketplace egy katasztrófa esetén is a megszokott minőségben tud működni, mivel szervereink a komplett biztonsági mentéseknek köszönhetően ebben az esetben is optimálisan elérhetőek lennének.

IT-specialistaként a TIMOCOM az alábbiakat nyújtja: 
  • This is an embedded image
    Tanúsított és energiahatékony adatközpontok 

  • Biztonságos adatátvitel, a titkosított SSL-kapcsolatnak köszönhetően 
  • 24/7 monitoring és üzemeltetés saját IT részleggel 
  • Többszörösen redundáns internetkapcsolat 
  • Nagy teljesítményű tűzfal és többszintű vírusvédelem

Szigorúan szabályozott hozzáférés a TIMOCOM Marketplace-hez

Átlátható, tiszta, szakszerű - ezek jellemzik a TIMOCOM tevékenységét. Ahhoz, hogy ügyfeleinknek a megszokott, magas szintű biztonságot nyújthassuk, azoknak a cégeknek, amelyek a fuvarbörzével szeretnének dolgozni, meg kell felelniük bizonyos követelményeknek. Így már több, mint 156.000 TIMOCOM felhasználó tudhatja magát biztonság szempontjából jó kezekben. Ez a szigorú engedélyezési folyamat vezetett ahhoz, hogy a TIMOCOM ügyfelének lenni ma már minőségjelzőnek számít.

Biztonság az azonnali megbízások és a hosszú távú szerződések piacán
  • Cégalapítás után 6 hónappal hozzáférést kérhet a fuvarbörzéhez
  • A főbb üzleti dokumentumok vizsgálata szerződéskötés előtt 
  • Minden új ügyfél ellenőrzése 
  • Folyamatos ügyfélellenőrzés a szerződéskötést követően is 

Együtt az Ön jogaiért

Többször előfordul, hogy a számlákat nem egyenlítik ki a megadott határidőig. Erre az esetre jött létre a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó szolgáltatása. Gyorsan és egyszerűen intézkednek és kiderítik, hogy számíthat-e pénzének kifizetésére. Egyik előnye, hogy a nemzetközi ügyfelek a tanácsadást egy, az anyanyelvüket beszélő munkatárstól vehetik igénybe. 


Nemzetközi Inkasszó szolgáltatásunknak van még egy különleges hozadéka: elsősorban komoly cégek igyekeznek a TIMOCOM hálózatához csatlakozni. 

Tudjon meg többet >

Előzetes vizsgálat a kockázat csökkentésére

Az a küldetésünk, hogy ügyfeleink minden nap hatékonyan és biztonságosan használhassák a TIMOCOM Marketplace-t. Ahhoz, hogy egy megállapodás két üzleti partner között működhessen, szükséges a megbízhatóság. Egyszerű eszközökkel és intézkedésekkel Ön is hozzájárulhat a biztonság jelentős növeléséhez! Ehhez nyújtunk némi segítséget.

Ellenőrizze potenciális üzleti partnereit:

  • Kérje potenciális üzleti partnerétől az adott ajánlatot a Marketplace-ből kinyomtatott formában. Így azonnal ellenőrizheti, hogy a partnernek van-e saját hozzáférése a rendszerhez. 
  • Tekintse meg a potenciális üzleti partner céges profilját. A Tanúsítványok és dokumentumok funkció segítségével ellenőrizheti a feltöltött, gyakran használt okmányokat, amelyek segíthetnek az azonosításban. 
  • Vesse össze a kapott és a céges profilba feltöltött dokumentumokat.
  • Hasonlítsa össze a kapcsolattartó adatait, pl: név, telefonszám és email cím a céges profilban található adatokkal. 

Erre van szükség egy megbízási nyomtatványhoz:

  • A megbízó által közzétett, a rendszerből kinyomtatott ajánlat 
  • A céges profilba feltöltött dokumentumok, illetve az üzleti partnertől kapott cégiratok másolata 
  • A hiánytalanul kitöltött megbízási nyomtatvány a felmerülő kételyek indoklásával

A dokumentumokat küldje el a TIMOCOM-nak e-mailben vagy faxon:

A TIMOCOM Identify csapata maximum 5 munkaóra alatt elvégzi az átfogó és ingyenes ellenőrzést. A választ írásban – munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között küldjük el.

Amit a tisztább üzletekért tehet

Az innovatív, többdimenziós biztonsági hálóval a TIMOCOM sokat tesz azért, hogy az Ön mindennapjai zökkenőmentesen teljenek. Néhány egyszerű eszközzel és intézkedéssel Ön is hozzájárulhat a biztonság jelentős növeléséhez! Íme néhány tipp, amely segíthet:

At-TIMOCOM-it-is-a-standard-procedure-to-examine-customers-at-the-start-md

Közös, aktív küzdelem a rakománylopás ellen

A szállítási láncok ellenőrzése és a gyengeségek kiküszöbölése

Öt cég és intézmény egyesítette szakértelmét, hogy a szállítmányozásban érintett vállalatoknak és sofőröknek támogatást nyújtson.

A cél: Felvilágosítás és szenzibilizáció a rakománylopások kockázatával kapcsolatosan, gyakorlatias ellenstratégiák kidolgozása, valamint a biztonsági intézkedések megvalósításában nyújtott, aktív támogatás. 

A rakománylopások Európa-szerte évente nyolc milliárd eurós költséget okoznak. A cégek számára a késedelmes, illetve kimaradó áruszállítás gyakran termeléskieséshez vagy megbízások visszavonásához vezet. A kamionsofőrök is fokozott veszélynek vannak kitéve. Minden ötödik elkövetésnél tettlegesen megtámadják őket, és veszély fenyegeti az életüket. 
 

Aktív beavatkozás nélkül fennáll a jól szervezett bűnözőbandák által elkövetett lopások fokozódásának veszélye. Az alábbi intézmények, illetve társaságok a szállítási lánc különböző pontjain álltak össze, hogy célzottan védjék az érintett cégeket és a sofőröket: 

  • Alsó-Szászországi Tartományi Bűnügyi Hivatal
  • Észak-Németországi Gazdasági Biztonsági Szervezet (VSWN) 
  • Teleroute  és a TIMOCOM, a piacvezető fuvarbörze-szolgáltatók 
  • A HDI-Gerling Industrie, egy sok éve működő ipari és fuvarbiztosító 

A kockázatcsökkentő ellenstratégiák számos különböző területen alkalmazhatók, pl.: 

  • A rakomány jellegétől és az útvonaltól függően a járművet megfelelő biztonsági rendszerekkel kell felszerelni. Általánosságban gondoskodni kell arról, hogy a jármű biztonságos és menetkész legyen. 
  • A szállítmányozási információkat nem célszerű jogosulatlan, harmadik felek jelenlétében kicserélni. Minél kisebb az információhordozók, a szállítmányban érintettek és a szállítási lánc kapcsolódási pontjainak száma, annál kisebb az adatokkal történő visszaélés valószínűsége. 
  • A sofőröknek célszerű bekerített és megvilágított pihenő- és állóhelyeket igénybe venniük, különösen hosszabb szünetek és éjszakai pihenők esetén. Az ilyen parkolóhelyeket már az útvonaltervezés során előnyben kell részesíteni. 
  • A szállítás során nem szabad kívülálló, harmadik feleket magukkal vinni. A szállítmányokat folyamatosan célszerű nyomon követni, hogy biztosított legyen az irányítás és a sofőr közötti, folyamatos kommunikáció. 
Fel