TIMOCOM Súgóközpont
Fedezze fel a praktikus megoldásokat és a belsős tippeket: Súgóközpontunk az Ön rendelkezésére áll a zökkenőmentes folyamatok és a siker érdekében a Road Freight Marketplace-en.
Kezdje el és legyen Road Freight Hero!
Ügyfeleink leggyakoribb kérdései:
Két lehetősége van, hogy egy új felhasználót adjon a fiókjához:
- Kattintson az „Új felhasználó hozzáadása” gombra a kezdőoldalon, amely erre a linkre vezet: Felhasználó hozzáadása (timocom.com).
- Alternatívaként használhatja a Piactér kezdőlapján található megfelelő csempét is.
Mindkét esetben egyszerűen kövesse az alábbi utasításokat, hogy gyorsan és egyszerűen aktiválhassa az alkalmazottját.
Hogy hozzárendelje új alkalmazottjához a fiókot kattintson a következő linkre: shop.timocom.com és menjen végig a regisztrációs folyamaton.
Amint a regisztráció lezárult, egyszerűen hívjon fel minket a 0211 88 26 88 26 telefonszámon. Egy ügyfélszolgálati munkatársunk megcsinálja Önnek a fiókváltást.
Ha nem tud bejelentkezni és hibaüzenetet kap, annak különböző okai lehetnek.
Lehet, hogy a stresszes munkanapja során elfelejtett egy számlát, és ezért átmenetileg zárolva lett. Ebben az esetben kérjük keresse fel az ügyfélszolgálatunkat és megadjuk Önnek a szükséges segítséget a lehető leghamarabb: 0211 88 26 88 26.
Bejelentkezéskor az e-mail cím és a jelszó megadása után egy hatjegyű biztonsági kódot kell megadnia. Ezt a kódot a bejelentkezési adatainak megadása után automatikusan megkapja e-mailben.
- Kattintson a TIMOCOM piactérre a „Beállításokban”.
- Végezetül válassza ki a „Bejelentkezés és jelszó módosítása” opciót.
- Innen rögtön továbbirányítjuk, hogy gond nélkül frissíthesse a jelszavát.
Minden felhasználó létrehozhat egy személyes tiltólistát, hogy melyik cégeket szeretné kizárni az együttműködésből. Ez több biztonságot és irányítást ad az üzletei felett.
Ügyfélként Ön eldöntheti, mely cégek ne láthassák az Ön ajánlatait. Ezzel egyidejűleg ezentúl nem fognak Önnek fuvar- és rakodóhely-ajánlatokat adni ezek a cégek. Kezelje itt a személyes tiltólistáját.
Ha fuvarajánlatot tesz, minden alkalommal kiválaszthatja, hogyan szeretné, hogy felvegyék Önnel a kapcsolatot. Javasoljuk, hogy a fuvardíj beállításakor aktiválja az „Árjavaslatok fogadása”mezőt, így jelentősen csökkentheti a ráfordított időt és energiát. Ez lehetővé teszi a szolgáltatók számára, hogy közvetlenül a fuvarbörzén nyújtsanak be árajánlatokat az Ön fuvarozási ajánlatára. Ezzel megspórolhatja magának a felesleges e-mailezéseket és telefonhívásokat és teljes rálátást nyer az összes megadott árra. Ehhez fontos, hogy kikapcsolja az összes többi kapcsolatfelvételi lehetőséget. |
Nem kapta meg a számláját vagy nem találja azt? Semmi gond! Vegye fel velünk a kapcsolatot a 0211 88 26 88 26 telefonszámon, és újra elküldjük Önnek a számláját. |
Sajnáljuk, ha rossz tapasztalata volt egy fuvarozó partnerrel. Annak érdekében, hogy gyorsan tudjunk segíteni, kérjük, küldje el nekünk a fuvarmegbízást és az azzal kapcsolatos üzeneteket accare@timocom.comcímre Fontos a visszajelzése, hogy javíthassunk a Road Freight Marketplace-ünk biztonságán. |
Néha egyszerűen nem működik. Ha úgy dönt, hogy felmondja a szerződését a TIMOCOM-mal, írjon egy írásbeli felmondónyilatkozatot e-mailben a ccare@timocom.com címre. Célunk az, hogy megértsük ennek az okát. Mielőtt véglegesíti a döntését, örömmel vennénk, ha felvenné a kapcsolatot velünk a 0211 88 26 88 26 telefonszámon. A célunk, hogy együtt találjunk egy megoldást, és biztosítsuk, hogy Önnek a lehető legjobb tapasztalatai legyenek a TIMOCOM Road Freight Marketplace-szel. |