Fizetési szolgáltatások
Tudja meg, hogyan segíthetnek fizetési szolgáltatásaink és követelésbehajtási szolgáltatásunk a likviditásának a javításában.

Hogyan kaphatom meg a pénzem röviddel a szállítás után?
Előfeltétel: Ön regisztrált a JITpay™ fizetési szolgáltató partnerünknél és a TIMOCOM-nál.
Így megy ez:
- Gyors fizetésellenőrzés: Kattintson a fuvarajánlatnál a „Gyors fizetésellenőrzés” gombra. Megrendelését automatikusan továbbítjuk partnerünknek, a JITpay™-nek.
- Dokumentumok feltöltése: A szállítás után töltse fel az összes szükséges dokumentumot (pl. szállítólevél) és adjon meg további adatokat, például a fuvarárat.
- Ellenőrzés és számla kiállítása: A dokumentumait ellenőrizzük és automatikusan kiállítjuk a számlát. Hiányzó információk, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha minden elkészült, a státusz „jóváhagyva” állapotra lesz állítva.
- Kockázatértékelés és kifizetés: A JITpay™ kockázatkezelése ellenőrzi az ügyfelei adatait.
- Pozitív ellenőrzés: A lehető leggyorsabban megkapja a pénzét („megvásárolt” állapot).
- Negatív ellenőrzés: A számla elutasítva („elutasítva” állapot).
- Ellenőrzés függőben: Bizonyos esetekben a számla „várakozás” állapotra lesz állítva, ekkor nem lehet rögtön megvásárolni. A JITpay™ ezt követően kezeli a kérést, és amint az beérkezik, továbbítja a kifizetést. Ebben az esetben kérjük forduljon közvetlenül a JITpay™ ügyfélszolgálatához.

Mi a teendő, ha az ügyfél nem fizet?
Sikeresen lezárult a fuvarozási megbízása, de még mindig vár a pénzére a fizetési határidő után is?
Indítsa el behajtási szolgáltatásunkat néhány lépésben:
Fizetési késedelem? Segít a TIMOCOM
- Kérjük, adja meg az ügyfél és adós adatait.
- Töltse fel a követelésre vonatkozó adatokat.
- Ellenőrizze még egyszer utoljára, és bízzon meg egy behajtási szolgáltatót.
Információ:
Minden megbízásért 20 € megbízás kezelési költség kerül megállapításra. Sikeres feldolgozás esetén a TIMOCOM sikerdíjat számít fel az ügyfélnek, amely a feldolgozási díjat beszámítja a bónuszba.
Vannak még további kérdései, pl. hogy a TIMOCOM-on keresztül kell-e benyújtani a követelést? A további részleteket itt találja.