11.01.2017

Egy dán hölgy érvényesülése

Női történetek a logisztikából - 1. rész Vivi AakjærJensen-nel

(2)

A TimoCom egy jövő-orientált vállalkozás, amely önmaga elé célul tűzte ki, hogy a közlekedési ágazatot pozitívan formálja. Ehhez az is hozzá tartozik, hogy a régi szokásokkal szakítva teret engedjünk az új ötletek megvalósításához. Tehát egy férfiak uralta ágazatban, a „Női történetek“ sorozat támogatást érdemel.

 

TimoCom

Jó reggelt Jensen asszony, mi már ismerjük egymást! Azonban kérem mutatkozzon be és mutassa be cégét is olvasóink számára!

 

Jensen:

Örömmel! Vivi AakjærJensen vagyok és 2016. január 1-jétől a Cargo 2000 A/S ügyvezetőnője. Mióta Michael Halgrener 2000-ben megalapította a céget, a vállalkozás egyenletesen növekszik és mára már egy 12 fős csapatot foglalkoztat. A fő tevékenységi körünk a közúti árufuvarozás Skandináviában és Németországban, de vállalunk megrendeléseket az egész világon. Erősségünket mindenek előtt a gyűjtő- és részfuvarok, valamint a túlméretes rakományok szállítása alkotják.

 

TimoCom

Ön a Danish Inventor Association egyik feltalálója és társalapítója. Hogyan került mégis a közlekedési ágazatba?

 

Jensen

Cargo 2000 A/S egy vállalat nagyon tapasztalt és kompetens dolgozókkal, akik a közlekedési ágazatot úgy ismerik, mint a tenyerüket. Ez teljesen más nézőpontból világítja meg a dolgot. Ebből kifolyólag először tanácsadóként alkalmaztak, majd később kerültem az ügyvezetésbe. Mivel korábban már cégvezetéssel kapcsolatos tapasztalatokat gyűjtöttem különböző területeken, többek között kovács- és kézművesiparban, hamarosan megegyeztünk, hogy elvállalom a cégvezetésben felajánlott pozíciót. Elsősorban a vállalat naprakészen tartásával és a munkafolyamatok optimalizálásával foglalkozom.

 

 

TimoCom

Mit érzett Ön, különösen nagy kihívást vagy kíváncsiságot?

 

Jensen

Olyan területtel foglalkozni, amelyben nem dolgoztál éveket, természetesen eleinte kihívás. Ezzel egy időben azonban egy izgalmas ágazat, ami hatalmas teret enged az innovációnak. A Cargo 2000 A/S-nél mindig játszunk különböző ötletekkel, amelyek fejlesztése bizonyosan megváltoztatna dolgokat - tehát a jövőben sem lesz unalmas. 

 

 

 

TimoCom

Miben látja jelenleg a legnagyobb kihívást a Cargo 2000 A/S-nél?

 

Jensen

A versenyképesség a nagy fuvarozó vállalatokkal szemben, az egyik legnagyobb kihívás és ez lesz a jövőben is. Természetesen ez számunkra, középvállalkozások számára nem újdonság. A nagyokkal való közvetlen árösszehasonlítás során mindig mi fogjuk a rövidebbet húzni. Annál fontosabb manapság egy közepes vállalatot olyan különleges szolgáltatásokkal felszerelni, amelyeket az ügyfelek értékelni tudnak. Csak így lehet az ügyfeleket megtartani és a cég jövedelmezőségét bebiztosítani.

 

 

 

 

 

TimoCom

Mit ért különleges szolgáltatások alatt?

 

Jensen

Tapasztalt dolgozóink egyike, Niels Tibergaard a weboldalunk egyik cikkében kiválóan összefoglalta ezt. Elsőként ott vannak a jó ágazati kapcsolatok, amelyeket hosszú időn keresztül építettünk. Ezek lehetővé teszik számunkra, hogy a megrendeléseket sokkal hatékonyabbá tegyük, ami mindenek előtt ügyfeleink javára válik. Egy további előny, hogy dán sofőrt foglalkoztatunk és ezzel lényegesen megkönnyítjük a kommunikációt a sofőr és az ügyfél között. Kétségtelenül a biztonság a legfontosabb szolgáltatás, amit alkalmazottaink a megfelelő bánásmóddal biztosítanak ügyfeleink részére. Nálunk a megrendeléseket nem feldolgozzák, hanem kezelik. Kérdezhetné, hogy hol a különbség, de kérdezze inkább ügyfeleinket!

 

 

 

TimoCom

Amennyiben jelenlegi kihívásokról beszélünk, legtöbbször szóba kerül a digitalizáció, mint varázsszó. Hogy néz ez ki Önöknél?

 

Jensen

Természetesen követjük a digitális fejlődést az ágazaton belül, azonban nem invesztálunk fejetlenül dolgokba, melyek jelenleg nem hoznak többletértéket ügyfeleink számára. Például nem használunk még track&trace-t.

Ennek az oka pontosan a leírt megbízáskezelés. Számunkra az ügyfél egy állandó kapcsolattartó személy, lényegtelen, hogy számláról, reklamációról vagy a fuvarok aktuális helyzetéről van-e szó. Egy ilyen munkatárs mindig tudja, hogy hol találja az ügyfél áruját és melyik sofőr felelős azért.

Esetleges kérdés esetén azonnal felvilágosítást tud adni és értékes párbeszéd alakul ki, amelyet egy egyszerű track&trace-számmal nem kaphatunk meg. Ahogy korábban említettem, a digitalizációnak az ügyfeleinket kell szolgálnia, nem pedig saját akaratukat.

 

 

 

TimoCom

Sokak számára további kihívást jelentenek a globalizáció következményei. Kabotázsfuvarok és külföldi munkaerő is a gyakran emlegetett témák között szerepel. Mit gondol Ön ezekről?

 

 

Jensen

Ahelyett, hogy a globalizációt, mint problémát látnánk, inkább lehetőségként kellene szemlélnünk. Sofőreink származása és nemzetisége számunkra lényegtelen.

Ezzel szemben számunkra nagyon fontos, hogy tapasztalt sofőreink legyenek, akik ügyfeleink nyelvét beszélik és így bizalmat ébresztenek bennük. Elvégre is ők is egy részei a szolgáltatásunknak, amelyet ügyfeleinknek kínálunk. Amennyiben ők egy olyan sofőrrel találkoznak, akivel problémamentesen tudnak kommunikálni, pozitív előremenetelt biztosítunk a közös munkához.

 

 

TimoCom

Köszönjük a beszélgetést, Jensen asszony! Bízunk benne, hogy a jövőben még többet hallunk a Cargo 2000 A/S-ről! 

 

 

 

 

Sajtóközlemény letöltése
Fel