Karzol Trans

A Karzol-Trans 1997-ben alakult, a menedzsment több mint 20 év szakmai tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi és belföldi fuvarozás területén. A tulajdonosok belföldi magánszemélyek. A társaság Monoron rendelkezik telephellyel, ahol egy teljes körű gépjármű javítóbázis található, ami alkalmas mind a személygépjárművek mind a haszongépjárművek karbantartására és javítására, beleértve a gépjárművek mosását és a karosszériajavító műhelyt is. Továbbá rendelkezik a telephelyükön egy AS24 üzemanyagkúttal. Nemzetközi fuvarozással foglalkozik, specialitásuk az élelmiszerek és fagyasztott termékek szállítása, ezen felül a minőségi fuvarozás területén az érzékeny műszaki cikkek szállítására is szakosodtak. Feladatai elsősorban Nyugat- és Dél-Európa irányába történő szállításra irányulnak, de az Európai Unió bármely tagállamába is vállalják a fuvarozási feladatokat.

Cikkünkben Ifj. Joós Zoltánnal, a Karzol-Trans egyik tulajdonosával beszélgettünk.

TC: Elmesélne egy olyan esetet, amelynél egy üzleti problémát elsősorban a TIMOCOM Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásnak köszönhetően sikerült megoldani?

IJZ: Egyik partnerünk azzal a kifogással nem rendezte tartozását, hogy a fuvar teljesítésénél nem adtunk le cserepalettákat. Fuvarszervező kollégánk hosszas levelezést követően sem tudott megegyezni velük. Szerződés szerint nem voltunk kötelesek palettákat leadni. A TIMOCOM közbenjárását követően hajlandóak voltak a fuvar teljes ellenértékét megfizetni.

TC: Milyennek találja szolgáltatásunkat? Mi a véleménye szolgáltatásunkról?

IJZ: Cégünknek külön kapcsolattartója van. Segítségünkre van a régebbi ügyek nyomonkövetésében, az új megbízásaink lebonyolításában. Nagyon jól tudunk vele együtt működni. 1-2 napon belül mindig kapunk tőle választ a leveleinkre. Problémásabb követeléskezelési megbízásoknál javaslatokat is tesz számunkra, amivel segítségünkre van egy-egy eset mielőbbi lezárásában.

TC: Ajánlaná más cégnek is a TIMOCOM Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatását?

IJZ: Igen, mert sok plusz munkától, jogi procedúráktól kímél meg minket. Látványosan csökkent a 30 napon túli lejárt követelésünk.

A Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunk megéri a pénzét!

A rosszul fizető ügyfelek minden cég számára veszélyforrást jelentenek. A késedelmesen fizetők okozta esetleges problémák esetén akcióba lép a TIMOCOM ügyvédje, Alexander Oebel és csapata. Valamennyi TIMOCOM-ügyfél rendelkezésére állnak a kint lévő követelések bíróságon kívüli behajtásában, az elmúlt évben (2017) 89%-os hatékonysággal tudták behajtani a kintlévőségeket.

Követelésbehajtó osztályunknak ezen kívül van még egy különleges hatása: megpróbáljuk elriasztani a problémás cégeket szoftverünk használatától, így némely fekete bárány meg sem próbál jelentkezni hozzánk.

Használja Ön is Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunkat! A 25,00 € kezelési költségen felül kizárólag sikeres behajtás esetén számítunk fel sikerdíjat, azt is a hatályban lévő német törvények szerint.

Fel